خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

ممبر تلگرام بدون ریزش

ممبر تلگرام بدون ریزش

ممبر تلگرام بدون ریزش حتما تا حالا شنیده اید که ممبر بدون ریزش چیست و چه کاربردی دارد. همانطور که میدانید ممبر بدون ریزش تلگرام باعث میشود تا تعداد ممبر های کانال تلگرام ممبر گروه تلگرام یا شما ثابت بوده و روند ریزشی نداشته باشد تا کاربران شما از فیک بودن و در حال ریزش بودن کانال شما مطلع نخواهند شد. یا ضمانت ریزش از ما بخواهید ما ممبر با ضمانت چند ماه نیز ارائه میدهیم

ممبر تلگرام بدون ریزش

ایا ضمانتی برای ممبر بدون ریزش وجود دارد؟

این نوع ممبر از نوع ممبری است که تا چندیدن ماه ریزشی ندارد و اما کانال ثابت خواهد ماند که اعتماد کاربران به کانال شما را افزایش خواهد داد.

سوال اکثر کاربران این است ایا ضمانت بدون ریزش بودن ممبر وجود دارد؟ باید بگوییم بله تمامی ممبر های بدون روزش ما از 3 روز تا یکسال گارنتی دارن و در صورت ریزش جبران خواهد شد.
توجه نمایید در صورتی که ممبر کانال شما از صفر با ممبر بدون ریزش پر شود شامل ضمانت عدم ریزش خواهد شد چون احتمال ریزش ممبر های قبلی شما وجود دارد.

ممبر بدون ریزش با گارنتی یک سال

ممبر بدون ریزش با گارنتی یک سال نیز برای کاربران فراهم کرده ایم تا بتوانند با اندک هزینه یکسال با خیال راحت اقدام به خرید ممبر دائمی یکساله نمایید.(ضمانت شامل کانالهای صفر پرشده میباشد)چون ریزش ممبرهای دیگر شامل ضمانت ما نخواهد بود.

ما در پاورتل به شما ضمانت بی قید شرط تمام سرویسها را خواهیم داد پس با خیال راحت اقدام به خرید ممبر از مجموعه پاور تل نمایید.

مطلب پیشنهادی »  ممبر هیدن ارزان کانال تلگرام

ممبر کانال

برای کانال تلگرامی ما ممبر بدون ریزش با کیفیت بالا ارائه میدهیم که در میان سایتها و رباتهای موجود یکی از بهترین سرویسها را از ما دریافت خواهید کرد.

جای اینکه ممبر بدون کیفیت به کانال خود بزنید و ماهیانه هزینه ممبر بدهید بهتر است یکبار از ممبر بدون ریزش با ضمانت ما تهیه کنیدو لذت ببرید.

ممبر گروه

همچنین ما برای شما ممبر بدون ریزش گروه را ارائه میدهیم که باعث فیکس شدن امار گروه شما در مدت طولانی خواهد بود که با اندک کم ممبر واقعی یک گروه با کیفیت ایجاد کنید. ممبر گروه تلگرام باعث عدم لفت کاربر های فعال ممبر گروه تلگرام خواهد شد.همچنین میتوانید از بخش اد لیست ممبر ادلیست سفارش دهید.

ممبر تلگرام ضمانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش