خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

ممبر اجباری چیست؟

ممبر اجباری چیست؟

در این پست قصد داریم تا بصورت شمرده شمرده براتون توضیح بدم که ممبر اجباری چیست؟ بهترین راه خرید ممبر اجباری را بهتون نشون بدم اعضای واقعی که تلگرام‌های غیررسمی را در گوشی خود نصب کرده‌اند به اجبار به کانال/گروه شما وارد(اَد) می‌شوند. از تمامی نظر ها دارای اعتبار و مفید برای کانال شما میباشند.

ممبر اجباری چیست؟ خرید ممبر اجباری

چرا ممبر اجباری؟

در این بخش میخواهیم خرید ممبر اجباری تلگرام را به چالش بکشیم که چرا باید به کانالهایمان ممبر اجباری بزنیم؟ یا اصلا ممبر اجباری کارش چیه؟. خب همانطور که میدانید برای اینکه به سرچ تلگرام برویم بهتر است تا ممبر های ما فعال باشند و مانند ممبر فیک که فقط عضو گروه و کانال میشوند و هیچگونه ویویی ندارند نیست.
تمام ممبرهای اد اجباری فعالیت روزانه دارند و نکته مهم ایرانی بودن انهاست که برای سرچ و رتبه بندی تلگرام ارزش زیادی دارد.

برای مثال و تست شما میتوانید دو کانال با موضوع مشترک بسازید به یکی از انها ممبر فیک خارجی بزنید و به یکی خرید ممبر اجباری یا هیدن ایرانی  سپس با اکانت جدا اقدام به سرچ نام ان کانال کنید خوهید دید که کانال با ممبر مذکور در ابتدا و سپس کانال دوم شما نمایش داده خواهد شد.

مزایای این نوع ممبر تلگرام چیست؟

  • کیفیت این سرویس به نوع تلگرام غیررسمی بستگی دارد و اگر اخیرا نصب فعال گرفته باشد قطعا بالاتر است و قاعدتا هر هزار عدد ( 1k ) قیمت بیشتر و بالاتری دارد.
  •  میزان ریزشِ اعضایِ اجباری نسبتا بالاست و این مسئله طبیعی است؛ با این‌حال یکی از گزینه‌های خوب برای جذب یکدفعه اعضا می‌باشد.
  • معمولا این سرویس برای بالابردن اعضای کانالها/گروه‌ها می‌باشد؛ که منجر به اعتمادسازی شود ( ظاهر‌سازی ) و اگر دنبال فروش بیشتر و درآمدزایی از این اعضا هستید این سرویس پیشنهاد نمی‌شود
  • زمان انجام این سرویس متغییر است، بستگی به کانال/گروه دارد و تا مجموعه شما بررسی نشود نمیتوان مثلا گفت 10k ( ۱۰ هزار نفر ) حدودا چه قدر زمان میبرد انجام شود.
  • این اعضا خیلی شبیه فیک ! مشتریان ما گاهی به اشتباه میگویند ما واقعی خواستیم چرا فیک زدید !
  •  برخی از سرویس‌های فیک و اجباری برای میلیونی کردن اعضای خود استفاده می‌کنند.
  •  گاهی ممکن است از ظرفیت تلگرام غیررسمی خارجی استفاده شود و به اشتباه فکر کنید؛ اعضا فیک و خارجی است.
  • در زمان ثبت سفارش میتوانید کیفیت‌های مختلف موجود را سوال و انتخاب کنید.
  • یا اگر دلت میخواد؛ خودت یه تلگرام غیر‌رسمی داشته باشی و مردم نصبش کنن بعد بتونی همه‌جا عضوشون کنی (کانال/گروه) بهم پیام بده  پشتیبانی کیوت پنل
مطلب پیشنهادی »  ممبر بدون ریزش با ضمانت چند ماهه

چند کا ممبر بزنم برات ؟هر چقد ممبر میخوای بیا من برات بزنم

5k ⬆️❤️
10k ⬆️ ❤️
100k ⬆️❤️

از طریق لینک زیر بزن رو ثبت سفارش و نوع ممبر خودتو انتخاب کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش