خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

مخفی شدن برنامه سامسونگ

مخفی شدن برنامه سامسونگ

شاید شما هم به تازگی موبایل سامسونگ خود را بازنشانی کرده اید و یا از طریق اسمارت سویچ اقدام به انتقال از گوشی قدیمی به گوشی جدید انجام داده اید و مدیرت فایل شخصی شما مخفی شده دلیل هیدن شدن برنامه شخصی سامسونگ را میخواهیم پیدا کنیم و نحوه بازیابی و نمایش مجدد ان را به شما اموزش خواهیم داد.

چندی پیش بعد از انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید متوجه شدم فابل های شخصی و یا همون مدیریت فایل گوشی جدید مخفی شده و تو لیست برنامه هام نیست.

با خودم گفتم شاید چشمام خوب نمیبینه و یا اینکه ایکن برنامه عوض شده برای همین از بخش سرچ برنامه ها اسم فایل های شخصی سرچ کردم برنامه قسمت سرچ پیدا کردم اما همچنان در لیست برنامه های موبایلم نبود.

اگر شما هم از دست بچه ها میخواهید بعضی از برنامه ها را قایم کنید. و …میتوانید از این اموزش برای مخفی کردن بعضی از برنامه ها بدون نصب نرم افزار خاصی اقدام به قایم کردن برنامه خود کنید میتوانید از این اموزش استفاده کنید.

دلیل مخفی شدن فایل های شخصی سامسونگ

راه  پیدا کردن و نمایش فایل شخصی در سامسونگ

دلیل مخفی شدن فایل های شخصی سامسونگ برای پیدا کردن برنامه میتوانید از تنظیمات > صفحه اصلی > مخفی کردن برنامه های صفحه اصلی و برنامه ها برنامه مورد نظر را پیدا کرده و اگر در لیست مخفی وجود داشت با کلیک روی منفی روی برنامه ان را از لیست برنامه های مخفی حذف کنید.

از این اموزش میتوانید استفاده های زیادی داشته باشید اما سو استفاده از این اموزش به عهده خود شخص میباشد.

راه دیگری برای اینکار وجود دارم ان هم از طریق سرچ برنامه ها در گوشی شماست که بعد از جستجو و نمایش برنامه روی ان کلیک کنید و فشار دهید و نمایش لیست مخفی را بزنید سپس برنامه را از حالت مخفی یا پنهان خارج کنید. این توضیحات را میتوانید درباره مخفی شدن تمام برنامه های گوشی سامسونگ  استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش