خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

خرید سشن تلتون و پایروگرام تی دیتا

خرید سشن تلتون و پایروگرام تی دیتا

با عرض سلام خدمت دوستان و سروران تلگرامی. در این پست قصد داریم از محصول جدید خود، یعنی خرید سشن تلتون و پایروگرام تی دیتا رونمایی کنیم. تیم کیوت پنل سشن‌های با کیفیت از کشورهای زیر را برای ارائه دارد و شما می‌توانید با اتصال به پشتیبانی، اقدام به خرید سشن‌های با کیفیت نمایید.

سشن‌های کشورهای موجود به تعداد بالا:

  • 🇧🇩+880 بنگلادش
  • 🇮🇳+91 هند
  • 🇱🇻+371 لتونی
  • 🇪🇬+20 مصر
  • 🇮🇱+62 اسرائیل

برای اطلاع از قیمت‌های سشن، با پشتیبانی تلگرامی در ارتباط باشید تا از قیمت روز سشن تلگرام مطلع شوید.

خرید سشن تلتون و پایروگرام تی دیتا

ما با افتخار اولین سایت ایرانی ارائه دهنده سشن تلگرام می‌باشد. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید شماره‌های خود را با ربات سشن جنراتور ما تبدیل به سشن کنید و فایل سشن دریافت کنید.

استفاده از Session Generator: شما می‌توانید شماره‌های خام خود را بدون نیاز به وارد کردن در تلگرام اصلی، تبدیل به سشن کنید و خروجی سشن پایروگرام تحویل بگیرید.

پشتیبانی تلگرام: https://t.me/me_error_404

کیفیت سشن و یا تی دیتا:

یکی از مباحث مهم برای هر فعالیت در تلگرام، کیفیت شماره‌ها می‌باشد. هر چقدر کیفیت کشور و شماره بیشتر باشد، معمولاً قیمت سشن نیز گران‌تر خواهد بود. پس با توجه به قیمت، کیفیت خود را انتخاب کنید. تیم کیوت پنل سالم بودن سشن را در زمان تحویل ضمانت می‌کند و سشن تنها به یک فرد یا نهاد فروخته خواهد شد و به چند نفر فروخته نخواهد شد.

متاسفانه توسط افراد سودجو، یک سشن به چند نفر فروخته می‌شود و همین امر باعث حذف شدن از سمت تلگرام یا پریدن اکانت می‌شود. پس در هنگام خرید به این نکته نیز توجه نمایید و از افراد معتبر اقدام به خرید سشن کنید.

سشن + JSON:

به همراه سشن، فایل JSON نیز شامل اطلاعات اکانت ارائه می‌شود که در اکثر پنل‌ها قابل استفاده است. شما می‌توانید با اطلاعات هر سشن و اکانت برای آن در دیتابیس خود زمینه‌سازی کنید.

تفاوت سشن پایروگرام و تلتون چیست؟

تلتون و پایروگرام دو کتابخانه جدا یا به‌تر بگوییم، تلگرام غیر رسمی جدا هستند که با وارد کردن شماره، یک دیتابیسی به نام سشن ایجاد می‌کنند و توسط دیتابیس (سشن) به سرورهای تلگرام متصل خواهند شد.

دقت کنید اگر سشن شما دست افراد دیگر بیفتد، می‌توانند از آن برای هر کاری استفاده کنند. پس از اشتراک گذاری فایل سشن به دیگران خودداری کنید.

مزایای سشن تلتون نسبت به پایروگرام:

تلتون با توجه به آپدیت‌های اخیر تلگرام خود را آپدیت کرده اما پایروگرام هنوز آپدیت جدید اعمال نکرده و نویسنده کتابخانه‌اش ناگهان غیبش زده است. البته از فورک کتابخانه‌اش می‌توان استفاده کرد که به‌روز شده است.

در کل، برتری تلتون با توجه به استفاده کنندگان بیشتر است و پایروگرام کمتر، اما کیفیت سشن‌ها برای دو کتابخانه بالا می‌باشد.

منظور از مزایا یا برتری امکانات کتابخانه است. به عنوان مثال، ریکشن‌های جدید در تلتون پشتیبانی می‌شود اما در پایروگرام نه. به همین دلیل وقتی از مزایا یا معایب صحبت می‌کنیم، به این مسائل اشاره داریم.

معرفی سایت فروش شماره توکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش