خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

خرید ممبر اپلودر ارزان

خرید ممبر اپلودر ارزان

شاید بارها اسم خرید ممبر اپلودر ارزان به گوش شما خورده باشد و سوال شما این باشد ممبر اپلودر چیست؟ و چه کاربردی دارد؟در ادامه درباره انواع ممبر اپلودر توضیح خواهیم داد و اینکه ارزانترین ممبر اپلودر از کجا تهیه کنید را نیز برای شما خواهیم گفت تا با خیال راحت ارزانترین ممبر اپلودر را خریداری کنید.

ما در کیوت پنل تنها یک نوع اپلودر ان هم با سرعت جوین اهسته و کیفیت بالا به شما ارائه خواهیم داد که 100 درصد تضمین ارزانترین ممبر و با کیفیت ترین نوع ممبر اپلودر را به شما خواهیم داد.

خرید ممبر اپلودر ارزان

ممبر اپلودر چیست؟

همانطور که میدانید رباتهایی در تلگرام در حال فعالیت هستند که کاربران برای استفاده از ان مجبورند عضو کانالهایی که ربات لیست انها را تعریف کرده شوند. و اکثر این رباتها محتوای جذاب و پرطرفدار ارائه میدهند و کاربران را برای استفاده از ان به اجبار وارد کارل هدف میشوند. ممبر اپلودر انواع متفاوتی دارد که در زیر توضیحاتی در باره هر کدام از انها خواهیم داد.

1- ممبر اپلودر مجاز

این نوع با رباتهای که محتوای مجاز و همراه با قوانین تلگرام ارائه میدهند گفته میشود که به نظر من اگر روزی ممبر اپلودر مد نظر شما بود حتما رباتی که کانال شما روی ان ست خواهد شد را از فروشنده دریافت کنید و سپس پرداخت و سفارش ممبر اپلودر ارزان ثبت کنید.

این نوع ممبر کیفیت خوبی داشته و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ممبر ها دارد.

2- ممبر اپلودر غیر مجاز

ممبر تلگرام اپلودر که از نوع غیر مجاز هستند مانند رباتهای ارائه فیلم پورن و… این نوع ممبر به هیچ عنوان کیفیتی نداشته و بد از رسیدن به اهدف خود از کانال شما لفت خواهند داد.  مهمترین نکته اینست که جون دادن و لفت فوری کاربران نمره منفی روی کانال شما خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی »  بازدید ارزان تلگرام سین یا ویو

3- ممبر اپلودر اجباری ماندگار

این نوع کاربران با استفاده از رباتهایی مثل اینستا دانلودر و …. عضو کانال شما خواهند شد و معمولا ار ربات استفاده دائمی دارند و برای هر بار استفاده از کانال شما لفت نخواهند داد و یا لفتی انها بسیار پایین است. پیشنهاد ما استفاده از این نوع ممبر اپلودر میباشد که ماندگاری بالایی برای شما خواهند داشت.

کیفیت ممبر اپلودر

کیفیت ممبر های اپلودر بستگی به شرایط و نوع رباتهای اپلودر دارد. مثال: ما رباتی با عنوان ربات افتر که مختص ارائه فیلم و سریال میباشد به شما ارائه خواهیم داد. کاربران برای دانلود سریالها عضو کانال شما شده و تا پایان دانلود سریال و تماشای فصلهای سریال عضو کانال شما خواهند ماند این نوع ممبر کیفیت بالایی برای شما داشته و امار مفیدی به کانال شما خواهد داد.

گاهی صاحبان ربات عضو های فیک بعد از دریافت سفارش به کانال شما خواهند زد که کاملا نا جوان مردانه و کار نا پسندی است. کاربرانی که بصورت فیک به کانال شما اضافه میشوند معمولا با سرعت بالایی اضافه خواهند شد. از این طریق میتوانید تشخیص دهید یا بصورت رندوم از چند کاربر که جدیدا به کانال شما اضافه شده اند پیام داده و جویای نوع عضویت وی شوید.

همچنین شما میتوانید ممبر هیدن ارزان را نیز از بخش ثبت سفارش ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش